.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران رتبه دوم تاسیس دهیاری در کشور

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: مازندران با راه اندازی هزار و 553 دهیاری در سطح روستاهای این استان رتبه دوم کشور را به لحاظ تشکیل دهیاریها دارد.

ذات الله زارعی در همایش تجلیل از خادمان یادواره شهدا و دهیاران ایثارگر در روستای کلاکسر از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل افزود: مجوز 61 دهیاری دیگر نیز از وزارت کشور گرفته شده و راه اندازی آن نیز به فرمانداریها وبخشداریهای استان ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه راه اندازی حدود 200 دهیاری دیگر در مازندران در حال پیگیری است تصریح کرد: دهیاریهای جدید در مازندران در روستاهای بالای 60 خانوار راه اندازی می شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با بیان اینکه امسال حدود150 میلیارد ریال اعتبار برای دهیاری های استان پیش بینی شده و بزودی ابلاغ می شود اضافه کرد: اعتبارات دیگری نیزدر قالب سرفصل های مختلف به دهیاریها بر حسب نوع ومیزان فعالیت ها اختصاص داده می شود.

زارعی همچنین در این همایش که دهیاران بخش مرکزی آمل نیز حضور داشتند، توجه به حوزه فرهنگی در روستاها را به عنوان یکی از جدی ترین ماموریتهای دهیاران در روستا برشمرد وخطاب به آنان گفت: توجه به پیگیری زیرساختهای عمران روستاها در کنار توجه به موضوعات فرهنگی روستاها نیز به طور جدی باید پیگیری شود.

بخشدار مرکزی آمل در این همایش ایثارگری و شهادت طلبی را از رمز پیروزی وپایدار انقلاب اسلامی بیان کرد.

عسگری پور خاطرنشان کرد: شواراها و دهیاران در روستاها باید با همت تلاش ومضاعف وبا ایده وطرحهای نو زمینه شکوفایی وخروج روستاییان به شهرها را داشته باشند.

مصیب رجایی فر دهیار روستای کلاکسر نیز در این همایش با بیان اینکه این روستا با هزار و30خانوار وچهار هزار و 923 خانوار در قسمت شمالی شهر آمل واقع شده از پیگیری این دهیاری وشورا برای اجرای طرح تفصیلی روستایی، احداث کتابخانه بزرگ روستایی وخانه عالم خبر داد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 مهر 1389
رتبه اول بيكاري را هم دارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.